De Klerk

Digitale zaadjes geplant voor De Klerk - Interieurbeplanting

Services:

Social Media Management

Branding & Strategie

Online Advertising

10+ uur
PER WEEK BESPAARD
100+
LEADS VERZAMELD
+275%
BETROKKENHEID
+5.000
BEREIKTE ACCOUNTS PER MAAND

Over De Klerk

De Klerk is sinds 1950 dé specialist op het gebied van interieurbeplanting binnen Nederland en België. Grotendeels voor de zakelijke markt, maar ook voor particulieren. Het omtoveren van elke ruimte tot een levend kunstwerk met prachtige interieurbeplanting. Dit toonaangevende bedrijf brengt de natuur naar kantoren, restaurants, en huiskamers . Een belangrijk onderdeel van hun missie is het creëren van kansen voor individuen die een nieuwe start nodig hebben. De Klerk doet dit door een deel van hun personeel aan te nemen via social return-initiatieven in samenwerking met verschillende sociale ondernemingen. Deze strategie versterkt niet alleen hun team met een breed scala aan talenten, maar bevordert ook een positieve impact op mensen en onze planeet. Een duurzaam en groen bedrijf! 😉

Doel

Het doel van De Klerk was om de socials een creatieve makeover te geven. Ze wilden dit bereiken door inspirerende verhalen te delen die de kernwaarden van het bedrijf belichten, de naamsbekendheid te vergroten via effectieve online advertenties en actief nieuwe talenten te werven.

Aanpak

Voor De Klerk hebben we de branding consistent toegepast op nieuwe visuals die speciaal zijn ontworpen voor advertentiecampagnes gericht op het werven van personeel. We hebben diverse online campagnes gelanceerd om de naamsbekendheid te vergroten. Daarnaast hebben we de social media kanalen actief onderhouden en geoptimaliseerd om de online aanwezigheid van De Klerk te versterken.

Resultaat

Meerdere hoogwaardige leads zijn gegenereerd die essentieel waren voor het vervullen van de openstaande vacatures. De content op de sociale kanalen werd verrijkt met inspirerende en persoonlijke verhalen die de cultuur en de kernwaarden van De Klerk belichten. Dit maakte de social media van De Klerk niet alleen aantrekkelijker, maar zorgde ook voor een grotere betrokkenheid, organische groei en interactie met de doelgroep.

VRIJBLIJVEND STRATEGIEGESPREK

Ook een uitdaging voor ons?

Heb je een marketing vraagstuk? Of wil je sparren over jouw social media strategie? Neem vrijblijvend contact met ons op!

foto van het social compass team kijkend naar brochure op ronde tafel