Social Compass

Met inmiddels 11 vestigingen door Nederland is Street Jump een bekende franchise als het gaat om all-in trampoline parken. Familiefeesten, bedrijfsuitjes en kinderfeestjes; Street Jump richt zich op een brede doelgroep en heeft ambitie om de grootste van Europa te worden. Amibitie; daar houden wij van! En daarom super gaaf dat wij de branding strategie mochten verzorgen.

🎯De uitdaging

Het creëeren van een huisstijl die stoer en opvallend is, maar wel past bij de brede doelgroep en dus zowel jong als oud publiek aanspreekt. Daarbij moest de huisstijl goed toepasbaar zijn voor een groot aantal huisstijldragers. Zo is er veel offline branding nodig in de parken zelf, maar zal de stijl ook toepasbaar moeten zijn in de social media strategie van Street Jump.

🚀 Aanpak

Na doelgroep onderzoek en een brainstormsessie samen met Street Jump zijn we aan de slag gegaan en kwam hier een passend logo voorstel uit. Met slechts een klein aantal feedback punten schoten we meteen raak en was het nieuwe van Street Jump geboren. Hierna zijn we verder gegaan met ontwikkeling van een duidelijke brandguide en hebben we een aantal thema logo’s ontworpen voor in de parken zelf. Daarbij creëerde we verschillende uitingen voor off- en online gebruik.

null

null

null

null

null

🎉 Resultaat

Een stoere, maar toegankelijke look&feel die goed is in te zetten voor verschillende doeleinden en waar de oprichters en franchisenemers goed op verder kunnen borduren. En niet te vergeten: een leuke en leerzame samenwerking.